De Starbucks strategie (e-boek)

Op voorraad
ISBN : 9789000336821
Afgeprijsd € 12,95 Consumentenprijs € 12,99
Links
Afgeprijsd € 12,95 Consumentenprijs € 12,99

Blink net zo uit als Starbucks!

 

Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.

 

‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager

 

Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.

Meer informatie
Isbn 9789000336821
Titel De Starbucks strategie (e-boek)
Subtitel de grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten
Auteur's Joseph Michelli
Bindwijze eBoek
Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Imprint Spectrum
Uitgifte datum 2014-03-26
Nur code 801
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 310.00
Uitgave 1
Isbn van boek uitvoering 9789000336814
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: