True brands (e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789000348169
Afgeprijsd € 11,95 Consumentenprijs € 11,99
Links
Afgeprijsd € 11,95 Consumentenprijs € 11,99

TRUE Brands; de succesmerken van de toekomst!

 

Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken?

De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken en breken. Daar staat tegenover dan onze maatschappij nieuwe merken nodig heeft. Verantwoordelijke marketing kan positieve verandering tot stand brengen in een wereld waar de leefbaarheid onder druk staat. Op dit spannende snijvlak staan TRUE Brands.

De basis van TRUE Branding is Transparency, Responsibility, Unique en Empathy. Dit is een geheel nieuw concept en staat voor loyaliteit aan je eigen merk. Denk aan Dove, Triodos bank, Toms (schoenen), Tony Chocolonely of Patagonia.

Een echt TRUE Brand neemt verantwoordelijkheid, die aansluit op de missie en resoneert bij de doelgroep. Doorstaat uw merk de toets van TRUE-ness en zal het de komende generaties aanspreken?

 

Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek Het merk ik, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.

Meer informatie
Isbn 9789000348169
Titel True brands (e-boek)
Subtitel branding in een nieuwe wereld
Auteur's Mark Grift
Bindwijze eBoek
Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum
Imprint Spectrum
Uitgifte datum 2016-05-25
Nur code 801
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 225.00
Uitgave 1
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: