9789020989731 Het Merk Mens (e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789020989731
Afgeprijsd € 18,75 Consumentenprijs € 19,99
Links
Afgeprijsd € 18,75 Consumentenprijs € 19,99
Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merken Een BMW op de parking van een Aldi winkel. Een jong kaderlid dat zijn overuren wil laten betalen door zijn bedrijf. Klanten die zelf reclamespots maken. De wereld rondom ons lijkt vol paradoxen. De moderne consument, werknemer en burger, wacht niet meer tot bedrijven zijn behoeften bepalen. De consument grijpt de macht. De mens wordt zelf het merk. Bedrijven en organisaties vragen zich terecht af welke rol voor hen morgen is weggelegd. In Het Merk Mens gaat Fons Van Dyck op zoek naar aanleidingen en oorzaken van deze nieuwe tijdsgeest. Hij beschrijft de drijfveren die het gedrag van consumenten, werknemers en burgers bepalen. En wat brengt de toekomst ons? Dit alles is rijkelijk ge�llustreerd met praktijkvoorbeelden. Het Merk Mens gunt de lezer ook een exclusieve blik achter de schermen van nationale en internationale merken en bedrijven: Procter & Gamble, KBC, Randstad, Colruyt, Heineken, Umicore. Wat houdt hen wakker? In zeer openhartige gesprekken vertellen topmanagers van deze bedrijven hoe zij vandaag vechten om aandacht en trouw van consumenten en werknemers. Een nieuw merkenparadigma dient zich aan. Hoe kunnen merken morgen hun plaats herwinnen in de wereld van deze nieuwe consument? Dit boek is een must voor iedereen die in een wereld vol paradoxen op zoek is naar de samenhang der dingen.
Meer informatie
Isbn 9789020989731
Titel Het Merk Mens (e-boek)
Subtitel consumenten grijpen de macht
Auteur's Fons Dyck
Bindwijze eBoek
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Imprint Lannoo Campus
Uitgifte datum 2009-10-31
Nur code 802
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 267.00
Uitgave 1
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: