9789077951217 Prestatieverkoop (e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789077951217
€ 32,45
Links
€ 32,45
KLANTEN WINNEN MET BEST VALUE Onbenut potentieel. Dt is wat je ziet bij de traditionele manieren van inkopen en verkopen. Inkopers letten vooral op de prijs en aanbieders krijgen onvoldoende de kans om hun expertise te etaleren. Prestatieverkoop doorbreekt deze ingesleten patronen. Bij deze filosofie speelt de expertise van de aanbieder de hoofdrol. In aansluiting op de doelstellingen van de inkoper hebben de aanbieders volop de ruimte om de expertrol te vervullen. De aanbieder onderbouwt zijn expertise met prestatie-informatie. Belangrijk is dat je als aanbieder proactief bent in alle drie de fasen van prestatieverkoop: propositie, aanbod en realisatie. Dit boek maakt duidelijk hoe je dat aanpakt. Daarbij gaan theorie en praktijk hand in hand. Prestatieverkoop is het antwoord op prestatie-inkoop (Best Value Procurement). De toepassing van prestatie-inkoop en daarmee prestatieverkoop neemt in Nederland sterk toe. De groei wordt versneld door de nieuwe aanbestedingswet, waarin opdrachtgevers verplicht zijn kwaliteit mee te wegen in de gunning. In de afgelopen jaren heeft Scenter, het organisatie adviesbureau waar de auteurs werkzaam zijn, prestatieverkoop ontwikkeld. Dit is het eerste boek over dit onderwerp. Prestatieverkoop geeft de aanbieder de ruimte om vanuit zijn expertise klanten te winnen.
Meer informatie
Isbn 9789077951217
Titel Prestatieverkoop (e-boek)
Subtitel klanten winnen met Best Value
Bindwijze eBoek
Uitgeverij Vrije Uitgevers, De
Imprint Graphicom
Uitgifte datum 2013-08-16
Nur code 801
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 245.00
Uitgave 1
Isbn van boek uitvoering 9789077951194
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: