Gamification in de klas (e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789078300052
Afgeprijsd € 24,45 Consumentenprijs € 24,95
Links
Afgeprijsd € 24,45 Consumentenprijs € 24,95
Kinderen, pubers en jongvolwassenen willen de wereld ontdekken en dat doen ze het liefst door te spelen. Onderwijsprofessionals kunnen nu nog beter anticiperen op deze behoefte, dankzij gamification. Game-elementen kunnen worden gentegreerd in een rijke context met haalbare, uitdagende opdrachten. Voor het gamificeren van leersituaties dienen zich diverse opties aan: van een eenvoudig, aangepast bordspel met gentegreerde leerinhoud tot een complete game-ervaring inclusief storytelling en differentiatie. Gamification biedt docenten, studenten van lerarenopleidingen en onderwijskundig ontwikkelaars een uitgelezen kans om lessenreeksen te bedenken of te herontwerpen. Wat zijn de mogelijkheden? Introduceer een nieuw project of vernieuwd thema als game in de klas. Maak gebruik van een toegankelijk repertoire vol handige tips van professionals en inzichten uit onderzoek naar gamification. Koppel praktijkonderzoek aan de interventie in de klas en evalueer de effecten van gamification op motivatie. Al deze stappen worden behandeld in dit gedegen, vlot geschreven boek. Benieuwd wat jij in de klas met gamification kunt doen? Met dit boek kun je meteen aan de slag!
Meer informatie
Isbn 9789078300052
Titel Gamification in de klas (e-boek)
Subtitel ontwerpen met het mission start model
Auteur's Sem Geffen
Bindwijze eBoek
Uitgeverij School voor de Toekomst
Uitgifte datum 2014-09-30
Nur code 841
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 108.00
Uitgave 1
Isbn van boek uitvoering 9789078300007
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering Adobe PDF
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: