9789401408295 De verlichte merkdespoot (e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789401408295
Afgeprijsd € 22,25 Consumentenprijs € 23,99
Links
Afgeprijsd € 22,25 Consumentenprijs € 23,99
De stok in het hoenderhok van het marketingdenken Merken zijn eigendom van de consument geworden. Tenminste, dat hoor je de laatste jaren constant in marketing- en reclamekringen. Daarmee dreigen merken gereduceerd te worden tot volgers van de vox populi n hun eigen identiteit te verliezen. Maar moet dat wel zo zijn? Piet Wulleman wil merken opnieuw sterker maken en pleit voor een derde weg, die van het verlichte merkdespotisme. Verlichte merkdespoten vertrekken vanuit een eigen visie en droom, en zoeken waar hun eigenbelang samengaat met een positieve bijdrage aan de wereld. Ze communiceren helder en persoonlijk, en zijn niet bang van confrontatie. Kortom, ze volgen niet, ze leiden. Met De verlichte merkdespoot is er eindelijk een geloofwaardig antwoord op het al te eenzijdige marketingdenken van vandaag. Een boek voor marketing professionals, professoren en studenten, maar ook voor gewone mensen die van merken houden.
Meer informatie
Isbn 9789401408295
Titel De verlichte merkdespoot (e-boek)
Subtitel waarom consumenten niet de de controle overnemen over merken
Bindwijze eBoek
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Imprint Lannoo Campus
Uitgifte datum 2013-04-05
Nur code 802
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 186.00
Uitgave 1
Bookshelf uitvoering Nee
Download uitvoering Ja
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: