B9789462740860 Transmedia storytelling (Bookshelf e-boek)

Op voorraad
ISBN :
9789462740860
Afgeprijsd € 18,25 Consumentenprijs € 19,50
Links
Afgeprijsd € 18,25 Consumentenprijs € 19,50
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en offline) mediakanalen nodig. In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:  het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;  het mediumspecifiek selecteren van geschikte mediakanalen;  de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;  de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject. Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd. Dit boek is met name geschreven voor derde- en vierdejaars studenten hbo Communicatie. De inhoud is ook interessant voor communicatieprofessionals die aan de slag willen met nieuwe communicatiemogelijkheden.
Meer informatie
Isbn 9789462740860
Titel Transmedia storytelling (Bookshelf e-boek)
Subtitel stappenplan voor communicatieprojecten
Bindwijze Bookshelf
Uitgeverij Boom uitgevers Amsterdam
Imprint Boom Lemma uitgevers
Uitgifte datum 2015-12-15
Nur code 935
Taal Nederlands
Aantal bladzijden 108.00
Uitgave 1
Bookshelf uitvoering Ja
Download uitvoering Nee
Eboek uitvoering ePub met watermerk
Schrijf uw eigen review
U plaatst een review over: